100%


Nu har jag börjat jobba hundra procent igen på jobbet..
Får se hur länge jag kan göra det, det är ju en tung vårdavdelning som jag jobbar på.
Men det är bara att ta en dag i taget och kämpa på :)
Nu håller vi på å lägger schemat från början av april till början av juni.
Lite svårt att veta om man vill vara ledig några speciella dagar när det är så långt fram i tiden..
Men jag har iaf lagt semester 11/4-21/4, då tänkte vi åka till Finland om allt går som det ska.
Måste åka dit, det bara är så :D
Nu ska jag gå å lägga mig, har lyssnat på finsk musik och suttit vid datorn ett antal timmar så det får räcka.

NATTI!

Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till två

Kämpa på.. Men blir det för jobbigt får du göra ett till läkarbesök..

2011-02-20 @ 18:37:52
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0