Lite till..


Nu har jag gått ner ännu ett kilo sen förlossningen :)
Snart har jag gått ner 10kg UTÖVER de 14kg som jag la på mig under graviditeten! :)
Inte illa! Det är bra det här med amning, hehe.
Men jag vill verkligen börja träna! gillar inte det "dallriga" på min kropp, fast det inte är så farligt, men vill gärna bli lite fastare. Men för tillfället så har vi inte råd :(
Får hoppas att nästa år blir bättre, när man tänker på ekonomin... då börjar jag nog på friskis och svettis tror jag :)

Igår bakade jag lite vaniljbullar, de blev goda så ska baka dem till mitt "kalas" om 2 veckor också :)
Nu vill vi bara ha en massa besök när vi för en gångs skull har nåt att bjuda på till kaffet ;)

Olivia har haft 2 krångliga nätter nu.. vet inte om det beror på att de 2 senaste dagarna har hon inte sovit så mycket på dagen som hon brukar. Men får se hur nästkommande natt blir, för ska verkligen försöka se till att hon får den sömnen hon behöver idag :)
Nu sover hon, och vaknar säkert närsomhelst.. hon har sovit i nästan 3 timmar nu.

Idag har vi inget planerat, blir nog bara hemma... skulle behöva handla en massa saker men har inte pengar :(

Kommentarer
Postat av: Nina

Japp, med min iphone :) ganska bra kvalite utomhus. Och sen använder ja också ett program som ger lite effekt på bilderna :)

2011-12-05 @ 17:11:42
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0