Lite bättre


Idag mår jag lite bättre. Har huvudvärk bara från igår som inte riktigt vill försvinna.
Nu har jag och älsklingen iaf varit och storhandlat mat inför julafton, skönt att det är klart. Bara några små grejer som behöver köpas, men det gör jag imorgon.
Mamma var så snäll som satt barnvakt under tiden, men Olivia sov så det var inte så svårt :D
Skönare att handla utan barn, speciellt när man ska handla så mycket.

Nu väntar jag på att hon ska vakna så vi kan åka till marieberg och handla lite julklappar. Ska se ifall jag hittar nåt litet till mig också med presentkortet jag fick i present när jag fyllde år :)

Imorgon är det vägning och mätning på bvc, och på julafton blir Olivia hela 4 månader :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0