Julkänsla


Nu har man fått lite mer julkänsla i och med att det snöar ute :)
Jag älskar inte snö, tycker bara att det är jobbigt när det blir bara en massa slask ute.
Men ändå tycker jag att det är mysigt, när man är inomhus...
Och det är ett tecken på att julen närmar sig, och nu när väl vintern börjat på "riktigt" så kan man börja längta till våren/sommaren :)

Idag ska mamma komma hit på eftermiddagen och sitta barnvakt i en timme. Har tid hos kuratorn och älsklingen är på jobbet. Jag kan ju ta med mig Olivia men man vet aldrig hur hon är och det är inte säkert att jag skulle få ut nåt av besöket då. Lika bra att hon stannar hemma :)

Nu ligger hon och sover, kommer nog att vakna om ett tag. Då ska jag nog ta mig ut någonstans med henne, igår blev vi hemma hela dagen och jag tycker synd om henne när hon inte kommer ut i friska luften.

Senare på eftermiddagen ska jag åka å hämta älsklingen och sen får vi nog lite besök. Det är alltid trevligt och uppskattat! :) Igår var Mandy här och hälsade på :)

Nu ska jag ta och äta lite lunch, sen måste jag börja planera för dagens middag... alltid lika rutten fantasi... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0