December


Idag är det redan 2 december!
Tiden går verkligen fort... snart är det jul också.
Vi får se hur vi gör på julafton, men en plan är att om mamma och mika är här i sverige så har vi lovat att fixa julen hemma hos oss denna gången. Julmiddag och allt vad det innebär...
Första gången för mig, har aldrig ens funderat på hur man fixar till julskinka mm :)
Men dags att lära sig, vill ju att Olivia ska få en bra jul i framtiden :D
Sen får vi se ifall syrran och hennes familj kanske också vill komma hit och äta, men det får vi prata om mer lite närmare.
Annars så går vi nog till svärföräldrarna på julafton. Det återstår att se :)

Inatt sov Olivia 10 timmar i sträck! :)
Hon somnade 20.30 och vaknade 06.30... därmed fick jag själv ca 7 timmar sammanhängande sömn inatt! riktigt skönt måste jag säga :) känner mig faktiskt ganska så utvilad, fast jag vaknade med ett värkande huvud och värkande och stenhård bröst :D
Nu sover båda älsklingarna och när Olivia vaknar så ska vi ta en sväng till marieberg. Vi ska gå och köpa en hoppgunga om dem finns kvar, en tidig julklapp från Olivias farmor :)
Sen tar vi och går till Öob också, de hade en julgran för 99kr och det var billigt så måste passa på. Även fast vi egentligen inte har råd till extra utgifter men julgran vill vi faktiskt ha :)

Återkommer senare med ett inlägg som har med bokstaven C att göra... måste bara fundera ut nåt :D

Kommentarer
Postat av: Nina

Ne det är ju inte lätt, men det går ifall jag tar det lugnt. Får försöka hålla huvudet så rakt som möjligt och inte stressa vilket kan vara rätt svårt :)

2011-12-02 @ 09:41:47
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0