Orkar inte, kom ut nu!!!


De här dagarna innan förlossningen startar går så himla sakta...
Orkar inte känna mig såhär otymplig längre..
Inte så mkt jag kan göra själv nu och jag känner mig så tung och trött i kroppen.
Vill bara att hon kommer ut nu!
Det är 4 dagar kvar till beräknad förlossning men hon får gärna komma nu.

Har inte haft några direkta känningar än, men det behöver ju inte betyda nåt..
Idag har jag iofs varit extremt trött, illamående och orolig i magen..
Har sovit 2 gånger i 2 timmar och fortfarande känner jag att jag skulle kunna gå å lägga mig..
Hoppas kroppen sätter igång inatt...

Igår hade jag "sista" barnmorskebesöket och det gick bra. Hon hade dock inte fixerat sig än.
Magen hade växt 1 cm så nu har jag 38cm vilket jag tycker är stort.
1kg mer hade det också blivit men hittills så har jag "bara" gått upp 13kg under hela tiden. Lagom :)
Fick en tid till henne den 19:e men bm sa att hon tror inte att jag kommer att behöva komma då, bebben kommer att vara ute tills dess så det hoppas jag verkligen.

Nu får vi se vad vi ska hitta på, vi har iaf ett avsnitt av true blood att titta på.
Imorgon tar jag tag i städningen igen, har inte städat nåt nu på 2 dagar!
Eller jag dammsög lite snabbt nu på kvällen men har så mkt att göra så lika bra att fortsätta "boa" nu :)

Kommentarer
Postat av: Nina - Tvåbarnsmamma

Du är inte den enda som väntar och längtar... Bara så du vet! :) Jag hoppas, hoppas, hoppas att hon kommer snart!



Deadline imorgon kl. 23.59. Kom ihåg det Olivia! Annars får du stryk ;) Puss!

2011-08-11 @ 21:29:23
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: mami

heh heh nina toivottavasti sun veikkaus pitää paikkansa

2011-08-12 @ 05:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0