Tired...


Usch va man kan vara trött..
Efter jobbet gick jag å la mig en stund och vaknade för ca 1 timme sen men har inte vaknat till ordentligt än..
Och ändå var det inte speciellt tufft idag på jobbet som det kan vara.

Måste försöka piggna till så jag kan ta mig till affären, måste köpa lite mjöl och jäst mm så jag kan baka lite solrosfrallor imorn.. om jag orkar ;)
Det var länge sen och de är ju såå goda.
Men nu är jag ju ledig i 2 dar så jag borde orka.
Måste även komma ihåg att ringa sjukgymnast imorn vilket jag ännu inte gjort.
Måste få nåt träningsprogram åtminstonde för foglossningen och ischiasen.

Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till två

2800 kr kostar det första gången. Då får man blekningen och skenorna. Alldeles för dyrt för mig.

2011-04-06 @ 10:32:52
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0