Nytt.


På torsdag ska golvläggarna komma hit och lägga nytt golv i hallen och i köket, skönt med lite förnyelse i lägenheten!
Önskar bara att vi kunde få helrenoverat men det dröjer nog ganska länge innan det blir av.
Men i sommar sen så ska vi ta och tapetsera om i sovrummet, det börjar bli dags för det.
Sen så skulle jag vilja köpa nya möbler till vardagsrummet men det dröjer nog ett bra tag innan vi har råd att byta ut allt. Men en sak i taget :)
Men först måste vi köpa allt som behövs till bebisen innan vi kan börja tänka på annat.

Idag är jag ledig, känns så skönt.
Men det är konstigt, varje gång jag skulle få sova på morgonen så vaknar jag precis 8.20.. jätte skumt.
Det är som nån slags inre väckarklocka.. men hade gärna sovit liiite längre iaf :)

Nu ska jag ta och betala lite räkningar, alltid lika kul när en stor del av lönen försvinner upp i rök...

Paneljobb som vi höll på med i Finland.

Före



Efter



Sen ska de måla det, men vet inte vilken färg :)

Kommentarer
Postat av: marzu

Niin minäki heräsin aikasten ja melkeenpä aina samaan kellon lyöntiin joka aamu.

Se on vain hyvä ^^

2011-05-01 @ 09:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0