Fart och fläng


Idag på förmiddagen åkte jag iväg till mberg med syrran, vi gick runt där i ett par timmar och som vanligt så hittade jag inget :( men syrran hittade lite smått och gott.
Sen när jag kom hem så var jag fortfarande shoppingsugen så åkte först förbi mandy för en kopp kaffe och sen åkte vi till maxi. Handlade iofs bara mat men fick spendera lite pengar iaf :)

Kom precis hem och ska försöka småstäda lite, det lilla jag hinner innan Angelina kommer och hon kommer nog snart. Men då har jag ju iaf en anledning till att inte städa ;)

Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till två

SORRY ännu en gång! :) Men vad bra att du fick shoppingsuget tillfredsställt en aning iaf :)

2011-04-26 @ 21:52:54
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0