Begynnande migrän?


Idag har jag haft en jätte jobbig huvudvärk sen jag vaknade..
Har tagit alvedon nu och jag hoppas att den ger sig...
Ska iväg och jobba nu iaf så får vi se hur det går..
Ska ju bara jobba ikväll och imorn dag och sen är jag ledig i 2 dagar innan jag ska jobba helgen.
Så det borde jag klara av.
Har inte råd att vara sjuk nu så oavsett vad det är så ska jag kämpa.

Nåt som är jätte kul är att bebben har börjat röra på sig mer och sparka mer så nu känns det mer "verkligt" då man känner av henne :)
Så otroligt härlig känsla!
Imorn går jag in i v.22 och det börjar närma sig.. mer än halvvägs nu :)
Dags att börja köpa lite "babystuff" också...
Men det tar jag från nästa lön då vi åker till finland om en vecka :D

Ha en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: Mandy

Hej i såfall passar det bäst på onsdag. Men vid tolv ett tiden då jag jobbar vid fem. Men jag cyklar till dig då ifall det är okey? Kram

2011-04-04 @ 16:56:37
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: Nina - Mamma till två

Nja, det är plasttallrikar från Biltema hahaha

Passar bra som serveringsfat :D Gulliga är dem också!

2011-04-05 @ 00:18:55
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0