Orken finns ej


Har inte haft ork alls att uppdatera min blogg på ganska många dagar nu.
Har jobbat massor så jag har varit jätte seg.
Sen imorn börjar jag på mitt nya jobb så det blir nog ganska dåligt med uppdatering under veckan också.

I fredags så hade vi lite "förfest" här hemma.
Jag, älsklingen, Angelina och hennes syster Melinda satt och drack drinkar och umgicks.
Sedan åkte vi upp till stan till Molly bar, gamla björnstugan, där det inte fanns folk!
Riktigt dåligt för att vara lönehelg måste jag säga.
Men trevligt var det ändå!

Idag ska vi bjuda syrran m. familj på lite mat.
Det blir potatisgratäng, stekt kyckling, sallad, tzatziki och mangoraja.
Vattnas riktigt i munnen :)

Kommentarer
Postat av: Nina [Mamma till Eya och gravid med nr.2]

Tack för maten! :) Det var jättegott!

2010-09-26 @ 21:29:14
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0