Mandej


Idag är det alltså måndag och en ny vecka har startat.
Jag jobbade aldrig natt i helgen, inte för att jag inte ville, utan för att jag råkade ut för matförgiftning..
Det var inte roligt kan jag säga!
Men nu är det bättre.

Nu ska jag jobba tis-fre och på tors har jag arbetsintervju!! :)
De ringde mig från ortopeden idag och frågade om jag var intresserad av ett vikariat där och det är klart jag är :)
Så det återstår att se hur det går på torsdag...

Idag har vi haft besök av syrran och busfröken Eya :)
Sen efter det åkte jag å älsklingen till marieberg å köpte en ny telefon till honom.
Så nu är han nöjd å glad :)

Kommentarer
Postat av: Nina [Mamma till Eya och gravid med nr.2]

Och imorgon är det tosdej :P

2010-09-13 @ 23:27:15
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: sandra

Vad fick du matförgiftning ifrån?`Ush >:

2010-09-14 @ 23:04:32
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0