Hos syrran..


...därför har det blivit så dålig uppdatering från mig de senaste dagarna.
Hennes man är på utbildning i GBG hela veckan så det här blir min tredje natt här.
Hennes döttrar är sjuka så vi behövs båda två här :)
Men det är bara trevligt... dock börjar jag sakna min säng och mannen i den liiiiite grann ;)

Jag har ju börjat jobba på ortopeden nu, det är mkt att lära sig men det kommer..
Svåra grejer också, att lära sig latinska orden på typ alla ben i kroppen (!).
Lärorikt om inte annat.
Sen så har jag vikariatet till 5 juni, våran bröllopsdag by the way ;) 
Och det betyder att med hjälp av det här jobbet kommer jag att bli fastanställd på Usö! i februari så det är ju inte långt kvar :)

Jaja, nu ska jag sluta babbla och fortsätta kolla på "kungarna av tylösand" el. nåt liknande.
Världens onödigaste å sämsta program.


Kommentarer
Postat av: Nina [Mamma till Eya och gravid med nr.2]

Inatt får du sova med mannen din :) Tror att jag klarar mig nu när Eya inte är lika sjuk längre.. Tack så hemskt mycket för allting! <3

2010-09-30 @ 09:20:31
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: sandra

I know that, men i filmen så skällde dem, vargar skäller inte ens :3

2010-09-30 @ 16:07:10
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0