Sköna söndag


Faktiskt är det en skön söndag idag.
Jag känner mig ganska så utvilad även om jag bara varit ledig igår å idag.
Och så är det jätte fint höstväder ute så det gör ju dagen ännu bättre.

Igår umgicks vi med Mandy hela eftermiddagen. Drack kaffe hos henne och sen åkte vi till deras stuga å drack lite mer kaffe där :)
En trevlig eftermiddag med andra ord :)

Idag har jag hunnit med å diska, dammsuga köket och klippa håret på en bekant till familjen.
Snart ska vi iväg på en höstpromenad, ska kolla om syrran och familjen vill göra oss sällskap :)

Lite bilder dyker nog upp lite senare ikväll, så håll utkik om ni är intresserade :D

Kommentarer
Postat av: Mandy

Hehe tack själv!!!

2010-10-10 @ 21:16:16
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0