Jobb heeeela veckan lång!


Idag har jag jobbat.. ovanligt.. inte nuförtiden iaf..
Den här veckan jobbar jag 6 dagar, och på 8 dagar kommer jag bara ha haft en ledig dag.
Men så är det när man jobbar 100%.
Ska inte klaga, får bara tänka positivt att jag har jobb, det är inte många som har det i dagens sverige.
Å ju mer jag jobbar ju snabbare blir jag fast..
I början på mars kan jag äntligen andas ut! hoppas jag iaf.. då blir jag fast på landstinget, yay!

Men sen är ju den stora frågan som kvarstår.. vad vill jag jobba med när jag blir stor? ;)
Ska nog börja plugga lite smått, nästa höst kanske.
Prova på å se hur det är att plugga på universitetet, börja med en kurs eller nåt.
Men det får tiden visa.
Har ju ett bra tag gått å funderat på å plugga till socionom men är fortfarande inte helt säker.
Just nu trivs jag med mitt jobb, även om det är jobbigt för det mesta, men undersköterska tänker jag inte vara hela mitt liv.
Vill vandra vidare och utveckla mig själv.

Ge mig tips ni som känner mig, vad skulle jag passa som??
Även ni som inte känner mig så bra är också välkomna med tips på yrken...


Kommentarer
Postat av: homo guppe med en lite palle

barnmorska :D

2010-10-11 @ 23:20:08
URL: http://gameandguitar.blogg.se/
Postat av: Nina [Mamma till Eya och Isra]

Nånting inom vården ska du iallafall jobba med.. Men med vad vet jag inte :P

2010-10-12 @ 08:13:22
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: äiskä

polliisista päevää se tai lääkäri

2010-10-12 @ 13:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0