Bättre


Nu mår jag mkt bättre i huvudet.
Men oj vad jag har sovit! har inte sovit så här mkt på länge...
Vaknade sent igår, halv tolv, och sen var jag vaken ett par timmar, läste i sängen och sen somnade jag.
Sov i ett par timmar och sen var det kväll. Var vaken en stund och sen gick jag å läste vid halv tio och någon gång mellan det och elva hade jag somnat med boken i handen.
Älsklingen väckte mig så då var det bara att lägga sig å sova :)
Å sen gick jag upp vid tio idag...
Så gårdagen spenderade jag med att sova... :)

Snart ska jag hoppa in i duchen, ja.. hoppa!.. och sen ska jag ta en promenad med syrran och Isra till affären och sen till älsklingens jobb.
Är så glad över att han fått jobb!! å att det är så nära... :D
Skulle inte kunna vara bättre :)

Kommentarer
Postat av: homo guppe med en lite palle

ja heheh skönt som fan

2010-10-18 @ 17:10:11
URL: http://gameandguitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0