Varför?


Varför är det alltid lika svårt att komma på vad man ska laga för mat?
Det känns som att man lagar samma saker hela tiden, och inte har man någon inspiration till att hitta på något heller.
Sen så har jag ingen ork att stå där i flera timmar med nåt storkok för tillfället heller..
Blä!
Får nog ta nåt lätt och snabbt idag..
Råstekt potatis och tonfisk... eller nåt.
Önskar jag hade en egen kock här hemma.. och städerska.. och frisör.. och make up artist.. ja, det är mkt man önskar sig :)
Någon som kunde gå till jobbet åt mig och ge mig pengarna, haha!

Kommentarer
Postat av: Nina [Mamma till Eya och Isra]

Gör som jag gjorde för ett tag sen.. Skriv en massa olika maträtter på ett papper och sen när du känner att du inte orkar laga mat och har brist på fantasi, kan du bara kolla igenom pappret så är det nog någon rätt som passar :)

2010-11-17 @ 00:23:27
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0