Min lediga dag


Idag har jag varit ledig från jobbet men inte ledig från jobb.
Jag har småstädat här hemma, dammsugit lite och plockat undan lite skor och jackor som vi inte använder...
Sen så har jag förberett för maten lite grann, köttet står i marinad i kylskåpet och snart är det dags att skala och skära potatisen. Det ska bli potatisgratäng med fläskkottletter... riktigt länge sen måste jag säga!

Sen så skulle jag vilja hitta på något.. men vad...
Nåt kul... men vi får väl se vad som händer..

Snart ska jag iväg till affären och handla lite tillbehör till maten.

Ta ta!

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: hahah damn xD

Ja visst låter snygga :D ahha va random

2010-11-29 @ 16:22:18
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0