Flyger förbi


Nu har ännu en vecka passerat snart.
Tiden bara flyger förbi och man hinner nästan inte ens reagera...

Igår kväll hämtade vi Eya hit, hon skulle få sova över här..
Först ville hon inte och var lite allmänt trött och tjurig, men sen så vände humöret och hon följde glatt med oss.
Vi började med å gå till affären, handlade lite smör, yoghurt och lite gott.
Eya var så snäll hela vägen dit, där och på vägen hem.
Väl hemma så åt vi varsin pizza (billys) och sedan satte vi oss på soffan för att äta lite godis och titta på film.
Eya hade valt filmen Pettson å findus, vilket var bra för den hade jag inte sett..
Jag skrattade massor under filmens gång, jag tittar ju med helt andra ögon än vad ett barn gör :)
Å älsklingens kommentar om Pettson var : titta vilken hängpung han har!
Ja, det hade han faktiskt.. :)
Sen kunde jag inte låta bli att glo alla figurer i skreven under hela filmen :)
Sen blev det dags för lillen att sova, läste 2 böcker till henne å sen somnade hon.
MYYYYYYYSSS!

Nu ska jag sitta å titta på idol.. lyssna också om jag har möjlighet, mannen ligger å snarkar högljudd bredvid mig.. :)

Kommentarer
Postat av: Nina [Mamma till Eya och Isra]

Eya är jättemysig att titta på film med :) Jag saknar faktiskt en lugn kväll med henne och film, böcker och annat skoj :)

2010-11-05 @ 22:24:48
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0