Borde sova...


... men kan inte...
Har fått sömnproblem på sista tiden.. känns inte alls roligt.
Har en liten period av nedstämdhet, men det går väl över snart.. hoppas jag iaf.
Det är så mkt jag oroar över och stressar över så jag kan inte få lugn och ro i hjärnan.
Inte ens när jag sover, jag drömmer en massa konstiga drömmar, kommer inte exakt ihåg vad de handlar om men jag mår konstigt hela dagen efteråt.
Det är som om alla tankar och orosmoln samlas till en enda dröm och allt händer precis samtidigt..
Rörigt det låter men svårt att förklara.
Orkar inte längre prata om mina perioder med mina nära, de tröttnar nog och jag tror inte att någon ändå förstår fullt ut hur jag mår.
Eller fullt ut tror jag inte man kan förstå om man inte varit där och upplevt det själv...
Jag går bara omkring och låtsas att jag mår bra när jag egentligen mår piss.
Utan någon speciell anledning, det är inget som har hänt eller så.
Så nu vet ni alla om ni undrar vad det har varit med mig.. orkar inte längre prata och då är det lättare att skriva ner det.

Nu ska jag gå och försöka sova. Har tid på blodcentralen 10 imorn så måste upp tidigt.
Sen blir det å jobba på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Marisa

masennus ei lähe ihtestään...sun pitää ruveta liikkumaan enemmän niin aivotki saa happea.Lenkille vain kuule niin mä sanon vain että kyllä olo parantuu!!!pitää ottaa vain itteään niskasta kiinni.

2010-11-23 @ 01:50:56
Postat av: äiskä

sama täällä, vaikeaa nukkua ja väsynyt koko ajan.

toivottavasti voit jo paremmin

2010-11-23 @ 11:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0