AJ aj aj aj aj aj


Jag har tusen små gubbar som håller på å bankar i mitt huvud!
Tror jag smäller snart!
Lider nog av kroniskt huvudvärk eller nåt, har ofta ont i huvudet..
Eller så beror det på att jag är stel i nacken, jag vet inte.
Måste nog gå på massage och se om det lättar..

Idag ska vi nog ta det lugnt bara, se klart på en film som vi började kolla på igår.
Sen blir det tacos till mat idag, det var riktigt länge sen vi åt det.. smaklökarna börjar längta efter det :)

Nu ska jag ta och småstäda lite och eventuellt färga håret ifall huvudvärken lättar..

Kommentarer
Postat av: Kalakuna

tadaaa tadaaa tadaaa mitäs se kana täälä oikein touhuaaa?? joko pää on terve?? Puss och kram vi ses på stan!

2010-11-08 @ 22:50:42
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0