Solat mm.


Idag har jag varit igång hela dagen.
Skjutsat älsklingen till stan och tillbaka, sen åkte jag å sola med Mandy, börjar se lite resultat nu så det är skönt :)
Sola 1 eller 2 ggr till å sen får det vara bra för det här året, i solarium iaf :)
Därefter åkte vi till affären och handlade innan jag skjutsade hem henne.
Åkte hem till älsklingens familj för att hämta honom.
Satt där en kort stund innan det var dags att hämta upp Saara.
Åkte hem till oss och fixade till lite tacos.
Åt å mådde gott.
:)
Därefter satt jag och Saara i över en timme å planerade bröllopsfesten.. nåt kom vi nog fram till iaf :)

Nu vet jag inte vad som händer.
Om det blir en film eller nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0