Helgen är här


Imorn är helgen återigen här...
Tiden går ganska så snabbt nu, på lördag är det 3 veckor kvar..
Mkt planering kvar trots att egentligen allt är redan planerat..
Men inte till 100 %.
Det är där skon klämmer.

Måste fortfarande:
Prata med restaurangen och göra slutplaneringen och komma överens om priset.
Träffa min florist som ska fixa buketten.
Gå till frisören och planera in det sista.
Gå å kolla på bil och boka den om vi ska ha den.
Gå å prova på våra klänningar.
Se till att jag kan gå i mina skor, annars köpa nya.
Köpa underkläder.
Fixa festprogrammet.
Å göra klart bordsplaceringskorten.

Det är säkert mer som behöver fixas men jag kommer inte på det just nu.
Så det är väldigt mkt kvar även om det inte är stora grejer.
Men det känns i magen måste jag säga.
Den är i uppror.

Snart börjar nedräkningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0