Färgat ögonbryn mm.


Idag har vi varit och provat våra klänningar.
Så fina!
Bara småjusteringar så är de klara :)
Ska dit nästa onsdag och testa en gång till och sen får vi ta hem klänningarna :D

Sen så gick vi iväg till frisören för att jag skulle bekräfta lite saker och då fick jag även en snabb provsminkning och färgning och plockning av ögonbrynen.
Nu ser jag jätte konstig ut, men det lägger väl sig när jag tvättat ansiktet ett par gånger :)
Det är annars också ovant eftersom jag har ganska så ljusa ögonbryn annars.
Men det kommer att bli jätte fint :)

Nästa torsdag så ska jag gå till frisören och göra i ordning mina naglar...
Hoppas bara att de håller till lördagen sen för jag är så klumpig av mig..

Lägger upp en bild på mina ögonbryn sen senare :D

Kommentarer
Postat av: Nina

Det är bara du som är ovan att se dig själv med så mörka ögonbryn. Jag tycker inte att det såg konstigt ut alls!

Sov gott sen, ses imorgon!

2010-05-25 @ 22:20:55
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0