Våren är äntligen här!


Jag blir så glad!
Solen skiner och det är varmt ute.
Våren börjar verkligen komma nu.
Man börjar se hur snön smälter och asfalten kommer fram,
hade nästan glömt hur det känns att gå på asfalten :)
Hörde att det skulle vara så här hela helgen, det hoppas jag verkligen!
Solen gör att man mår bra i både kropp och själ, den tar med sig vinterdepressionen och
fyller kroppen med glädje.
Det gillas!

Snart ska jag åka hem till min svägerska. Det var länge sen vi sågs sist.
Sen på kvällen vet jag inte riktigt vad man ska hitta på.

Imorn blir det lite vinpimplande med min Angelina och hennes kompis.
Vi ska bara sitta och ta ett par glas vin och snacka.
Känns så skönt och avslappnande.

Ha en jätte skön och solig fredag!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja visst är det underbart att våren är på väg :)

Hoppas du får det trevligt både idag och imorgon.

Puss&kram systeryster!

2010-03-12 @ 16:57:57
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0