Seg som tusan


Jag känner mig jätte seg å känner för att gå å lägga mig, men jag vet att jag kommer inte att kunna somna.
Det var samma sak igår, gick å la mig i sängen. Jag låg väl där i 40 min innan jag bestämde mig för att gå upp igen å sätta mig framför tv:n tills jag skulle bli ännu tröttare.
Sen när jag väl gick å la mig igen nån timme senare så hade jag fortfarande svårt att somna.
Vet inte riktigt vad det beror på.. jag är väl inne i nån sömnproblem-period eller nåt.

Imorn måste jag iaf gå upp rätt så tidigt, syrran kommer hit kl 10.00 och Mandy kommer en timme senare.
Vi ska sitta och göra i ordning inbjudninskorten så jag kan skicka dem imorgon.
ÄNTLIGEN säger jag :)
Ska bjuda dem på lite frukost/brunch hade jag tänkt mig :)

Nu ska jag ta och underhålla mig med nåt annat.
Tack och adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0