Powerwalking in the woods!


Dagen började med besök av syrran och Eya. Trevligt som alltid :)
Sedan så blev jag så seg att jag la mig i sängen redo att somna en stund,
men som tur är fick älsklingen mig på andra tankar.
Vi gick ut på en rask promenad.
Skönt, men det blev liiite kyligt eftersom vinden blåste en massa snöblask i ansiktet på en.
Vi tänkte gå förbi mamma och mika på hemvägen men de var inte hemma, så gick vi förbi syrran istället och de var hemma och bjöd oss på lunch. Mycket trevligt! Tack så mkt!

Nu så har jag suttit en stund vid datorn.. ganska lång stund om man säger så...
Så nu är det dags att börja röra på sig lite, måste åka till affären en sväng och leta efter erbjudanden mm så man har råd att äta :)

Tack syrran och S för all hjälp!!!
Jag ska återgälda det en dag.

Kommentarer
Postat av: Nina

Lunch?? Middag kanske ;)



Det är lugnt. Vad har man familjen till <3

2010-03-21 @ 18:40:15
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0