Planera planera och planera


Jag ska snart sätta mig och planera för bröllopet.
Ovanligt? neeee :)
Men måste skriva ner på papper vad som är klart och vad det är som fortfarande behöver fixas.
Sen måste jag leta efter lite snygga frisyrer mm.
Budgeten måste jag ta tag i också, känns som att pengarna glider ur handen på en och man har inte särskilt stor koll på hur mycket allt kommer att gå på.
Just nu så har vi ju bara bokat och köpt utan någon större planering.
Eller så kan man väl inte säga heller direkt men måste få ner allt på papper så man vet var vi är i budgeten, om vi håller den eller om vi spräcker den :/
Vi bekostar ju bröllopet själva så det är ju riktigt tajt. Men jag vill inte heller snåla eftersom det är bara en gång i livet som man gifter sig. Faktiskt!
Så jag vill ha en så bra dag som möjligt för oss och för alla gäster!

Men jag ska säga redan nu till alla som hjälper mig och har hjälpt mig med något:
TACK SÅ OTROLIGT MYCKET! Jag klarar mig inte utan er!
All hjälp oavsett hur mycket eller lite är ovärdeligt!

Kommentarer
Postat av: äiskä

vois kyllä auttaa jos pystyy, mutta se on vähän vaikeeta koska teillä on kaikki valmiina ja rahaa mulla ei oo ainakaan just nyt.

2010-03-20 @ 15:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0