Ont i huvudet


Idag har jag haft besök av syrran och Mandy.
Vi gjorde klart inbjudningskorten och nu är de ivägskickade!
No turning back now ;)
Sen umgicks jag med Mandy nästan hela dan, det var jätte trevligt. Länge sen vi umgicks så sist.

Annars så har jag inte gjort så mycket idag.
Nu sitter jag här vid datorn och tittar på tv samtidigt och har ont i huvudet.
Undrar om det är så smart att sitta vid datorn och titta på tv då?
Antagligen inte.
Har ju fått konstiga sömnproblem nu, men det beror väl på all stress och oro som jag har i huvudet.
Måste lära mig chilla lite :)
Ska titta klart på CSI och sen går jag å lägger mig i sängen och läser lite.
Brukar bli tröttare av det så jag somnar lite lättare :)

Good night!!

P.s Tack tjejer för all hjälp idag!

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja det är verkligen upptaget i hela örebro :( det ända som finns är ett rum i eurostop som är för 1 person. Ja jag vet inte varför det är så.. om det kan bero på att kronprinssesan gifter sig samma dag? himla skumt iallafall... men hoppas ni har bättre tur ;)

2010-03-17 @ 00:26:03
URL: http://petrakarlzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0