Lugna puckar


Mina första dagar som arbetslös, eller arbetssökande som det heter, har jag bara tagit det lugnt.
Har varit hos syrran och hälsat på å bara gjort saker som jag känner för :)
Känns riktigt lyxigt.
Men nu ska jag börja ta tag i saker och ting, nu ska jag ta och börja med städning, imorgon ska jag gå och söka ett jobb mm.

Idag på eftermiddag kommer min söta Angelina hit å vi ska väl sitta och snacka bröllop som det brukar bli :)
Snart kan jag komma igång med inbjudningskorten, väntar bara på att syrran skriver de på datorn :)

Imorn så ska jag sova över hos syrran, hennes man har åkt iväg för att jobba i några dagar så jag ska dit och gosa med henne och lillfisen ;)

Nu ska jag ta och städish lite, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0