Jag är så glad!


Igår fick jag mitt efterlängtade samtal!
Jag ska få jobba på förlossningen i sommar!
Äntligen kan jag andas ut lite grann iaf.
Nu vet jag iaf att jag har jobb i sommar.

Annars så är det inte lika bra med ekonomin.
Jag ringde akassan igår och de vet inte alls när de kommer att behandla mitt ärende.
Å det är inte ens säkert att jag kommer att få ersättning i slutet på april.. om inte de hunnit med mitt ärende så att säga... så då vet jag inte alls hur vi ska klara oss.. men jag kommer ju att få ersättningen retroaktivt iaf, det har redan gått en månad som jag inte fått ersättning för...
Jag får bara hålla tummarna att de ska hinna till slutet av april..

Nu ska jag ta och diska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0