Inbjudningskort


Idag har jag börjat med inbjudningskorten.
Syrran följde med mig till marieberg, jag var tvungen att köpa mer material till korten.
Älsklingen skärde i ordning de till rätt storlekar och jag och syrran gjorde 3 testkort.
De vart jätte fina!
Så ska vi göra resten också.
Ikväll ska jag sitta och skriva adresser på kuvertena och imorgon ska jag skriva ut texten till korten och köpa frimärken mm.
På tisdag förmiddag ska vi sitta här hos oss och göra klart alla kort så jag kan skicka iväg dem på tisdagen.
Ska ta kort på dem å lägga upp på bloggen, förmodligen på fredag så jag är helt säker att alla har fått dem :)
Sen återstår det bara att vänta på svar från alla så man kan planera vidare :)

Kommentarer
Postat av: Nina ¤Mamma till Eya¤

:) Så kul att de blev så fina!

2010-03-14 @ 18:24:38
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0