Ikea


Har precis kommit hem från ikea.
Åkte dit med syrran och Eya. Gick runt lite och fikade.
Hade inte råd att handla en massa saker så det blev bara det nödvändigaste, galgar och en grej som man hänger över dörren som man kan hänga kläder på :)
Sen SJÄLVKLART var man ju tvungen att köpa ett paket med doftkjus också :)

Snart ska jag börja med maten, kycklingsallad idag.. IGEN!
Men det är så otroligt gott att jag måste bara göra det.
Sen ska jag färga håret.
Får väl se om jag orkar börja organisera lite i garderoben eller om jag lämnar det till imorn.

Får nog lämna det till imorn, fick precis mess från syrran å de är på väg hit :)
Träning står på schemat också imorn, hann aldrig idag..
Det är fartfyllda dagar när man är arbetslös :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Hur blev hårfärgen?

2010-03-05 @ 13:28:27
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: äiskä

nonniin. mitäs tässä nyt sitten kirjottas. Jokos oot treenannu? Voisit tulla luomaan lunta tonne pihalle niin siinä sitä treeniä. Tullaan kahville sit jos jaksetaan. Soita jos meet jonnekin.

2010-03-05 @ 14:28:45
Postat av: Ailoanastasia

Keep the good works comming.

2011-05-30 @ 11:03:36
URL: http://ailoanastasia.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0