Bröllopsvals


Just nu så håller jag på å planerar för bröllopsvalsen.
Har valt låt och nu gäller det att lära sig dansa vals till den också.
Får se hur det kommer att gå :)
Jag kan ju dansa vals och jag tror även att älsklingen kan grundstegen men det gäller att sätta ihop det hela så det blir snyggt :)
Har frågat runt lite på dansskolorna vad det skulle kosta med privatlektioner, så jag väntar på svar..
På nerikes dansinstitut fanns det ett pris, skulle kosta 600 för en lektion på 50 minuter... ganska så dyrt..
Å jag väntar på svar från knut säborgs dansinstitut.
Men får vi inte det att funka hemma så får vi väl lägga 600 kr på att lära oss dansa snyggt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0