Blä!


Idag känner jag mig verkligen inte i form.
Har fortfarande ont i huvudet, känner mig allmänt nere och sen så har jag så himla ont i min fot!
Jag misstänker ju att jag har en spricka i min högra fot, tappade saxen på foten och sen dess har det gjort ont.
Fast nu börjar det bara bli värre. Måste nog ringa till vårdcentralen imorn och se ifall jag får en tid å kolla upp det.
Det finns ju inte så mkt att göra om det är en spricka men vi får se.

Jag skulle egentligen träna med Mandy idag, vill det verkligen.
Får se ifall foten slutar värka lite å ifall jag kan få upp humöret lite grann.

Jag ska nog lägga mig å läsa en liten stund, får leva in mig i någon annan värld än denna.
Just nu vill jag bara sjunka ner i nån djup å mörk grop.. Usch!

Men det blir bättre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0