Anställningsintervju


Jag var på anställningsintervju idag.
Tror att det gick bra, hon skulle höra av sig i början av nästa vecka och säga ifall jag får jobbet eller inte.
Hon ville bara ha en till referens och det fick hon.
Det är bara ett semestervikariat men det är bättre än inget :)

Sen så hade jag totalt missuppfattat vart det var jag isf skulle jobba.
Trodde ju att det skulle vara på kvinnokliniken men det var på förlossningen!
Hoppas verkligen att jag får jobbet! Det blir totala motsatsen till det jag har jobbat med tidigare och det skulle vara väldigt kul.
Jag hade ju inte alls sökt till förlossningen, skickade en allmän ansökan till usö och jag skrev dit några avdelningar, som kvinnokliniken och BB. Men jätte kul om jag nu skulle få jobbet.

Håll tummarna för mig nu allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0