Aerolates


Idag ÄNTLIGEN tränade jag!
Kors i taket, jajamensan!
Har alltid haft saker som kommit ivägen för min träning, vilket är ganska skumt eftersom det är så lätt att bara träna när man gör det hemma.
Men idag hade jag sällskap av min svägerska, Marita.
Vi körde min nya skiva, Aerolates. Det är en blandning på Aerobics och Pilates och jätte kul måste jag säga!
Det var riktigt jobbigt, svetten rann och det gick snabbt som attan! hängde knappt med.
Tyckte inte att de hade planerat träningen så jätte bra och de körde mkt samma saker om och om igen, men i det stora hela så var det jätte bra. 50 minuter gick väldigt snabbt.
Det ska jag verkligen fortsätta med!

Imorn eftermiddag tar jag nog en lite lugnare träning med min lilla pilates boll.

Kommentarer
Postat av: Nina

Va bra! :) Då får du försöka fortsätta på samma takt :)

2010-03-11 @ 08:11:44
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Tuula

Toivon kans että treenikärpänen puree muaki!!! Vi var och tränade i går,,,hehehh roligt!!!

2010-03-12 @ 10:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0