Solsting!


Idag har jag lidit av solsting så gott som hela dagen.
Får skylla mig själv eftersom jag spenderade hela dagen igår i solen..
Fast det var det värt.. på nåt sätt.
Hade en helt underbar dag i går!
Träffade Saara i stadsparken vid halv tolv. Solade där en stund.
Sedan lunchade vi på gröna grodan, urgod sallad måste jag säga!
Sen fortsatte vi färden mot varberga badet, var väl där runt två.
Solade och badade och hade det skönt.
Älsklingen kom dit också sen efter jobbet för att ta ett svalkande dopp.
Sedan var det bara å gå hem å klä på sig för att sedan gå ut på en promenad med Nadja.
Vi gick upp till stan och sedan satte vi oss på Liquids uteservering och tog varsin cider.
Sen var det bara att gå hem.

En underbar ledig dag, men som resulterade i världens blåsor under båda fötterna och solsting.
Idag hade jag jobbat kväll men det gick inte med den huvudvärken jag hade.
Jag sov 2 och en halvtimme mitt på dan för att det gick inte att vara vaken.
Men nu är det mkt bättre och imorgon ska jag jobba.
Dagtur blir det och sen är jag ledig helgen...

Vet inte riktigt vad vi ska göra imorn... :/
Vad ska ni göra på midsommarafton??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0