NÄSTAN klart..


Nu är bordsplaceringen äntligen klar!
Å musiken med... lite grann kvar nu bara.

Idag kom pappa med sin lilla familj från finland.
Jätte kul att få träffa honom igen, även om det inte var så länge sen sist...
Å träffade även min lillebror för första gången :)
Han är så söt å knubbig :D

Imorn har jag inte överdrivet mkt saker att göra.
Ska åka å handla lite snabbt med svärmor och sen åka till marieberg med pappa å dem.
Sen blir det att åka till restaurangen med grejer, packa väskan inför hotellnatten och sen en liten övernattningsväska för mig eftersom jag ska sova över hos Angelina :)

Nu ska jag fortsätta leta lite musik, sen måste jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0