Fullt ös-medvetslös


Jag känner mig ganska så medvetslös just nu.
I helgen har det varit full fart.
Fredag: Grillning och bastubad på älsklingens familjs stuga.
Lördag: Besök av syrran å Eya. Efter det åkte vi till Eskilstuna för att grilla, basta och dricka lite.
Gick och la oss 5 på morgonen. Det var länge sen det blev så sent måste jag säga.
Söndag: Försökte vakna upp lite, åt lunch, åkte iväg för å sola å bada.
Älsklingen badade men inte jag. Var för kallt :)
Sen var det dags att åka hem.
Sedan var det bara att duscha och packa väskan för att åka å sova över hos Mandy.
Måndag: Sol och bad med Mandy å Sandra. Brände mig lite men det gör inget :)
Sedan åkte vi å hämta älsklingen från jobbet och sen åkte jag, älsklingen å Kim med hans hund för å bada :)

Nu kanske ni förstår att jag inte haft tid att uppdatera :)
Å kameran så glömde jag ju så inga bilder denna gång...heller..
Men jag SKA bli bättre på det :)

Nu ska jag surfa lite, sen sova.
Jobbar kväll imorn så sovmorgon ska bli skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0