Fixat å trixat


Idag har det varit full rulle här hemma.
Vi har ordnat lite grejer, som att sätta upp våran tv på väggen och bytt gardiner i köket.
Sen så har jag städat, sammsugit, tvättat golv, tvättat kläder och diskat :)
Gubben fick stå för matlagningen idag.

Har även hunnit med en sväng till svärmor, biltema och även haft syrran med familj här på kaffe besök.

Nu är mina fötter och knän extremt trötta så nu ska jag inte göra så mkt mer.
Vi ska titta på film, "Avatar", får se om den är någe bra.

Imorn blir det första dagen på sommarjobbet, can't wait!!
Det ska bli så spännande, undrar hur många förlossningar jag hinner vara med på :)

Kommentarer
Postat av: sandra

Avatar är as bra, såg den på bio :D

höhö

2010-06-15 @ 23:07:02
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0