2 ledig


Nu är jag ledig från jobbet i 2 dagar..
Det känns jätte skönt.
Mitt knä håller på å tar livet av mig.. nästan iaf.
Har fått cykla 2 dar under helgen eftersom bussarna går så himla dåligt å det har inte alls varit bra för mitt knä.
Men jag kämpar på ändå! :)

Imorgon måste jag åka upp till stan en sväng.
Måste till skatteverket och hämta personbevis å sen får jag se ifall jag tar en sväng till vägverket och ser ifall jag ska skaffa mig ett nytt körkort :)
Syrran, vill du göra mig sällskap? :D

Kommentarer
Postat av: Nina (mamma till Eya & gravid med nr.2)

Om mamma tar Eya en stund så kan jag göra det :P

2010-06-22 @ 10:24:04
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Tuula

Mää luulen että se pyöräily ei oo ollenkaam hyvä sille polvelle! Se on just semmonen liike että se ei oo hyvä!!

2010-06-24 @ 08:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0