Sminkning på MIST


Idag var jag i Marieberg för min gratis sminkning på Mist.
Fick den via Facebook. Alltid kul att bli sminkad av någon annan :)
Sen så ville jag lära mig hur man gör sotiga ögon så det fick det bli :)
Köpte även några ögonskuggor som är riktigt snygga :D

Här är resultatet:





Lite väl mkt för en vardag å när man inte ska göra så mkt, men VARDAGSLYX kallas det för :D

Nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem, sen ska vi iväg på Jaleels kalas, han fyller 4 år idag!!! :D

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, det var rätt mycket för en vardag :P Du får väl se till att utnyttja sminket och gå ut o festa ikväll :)

2010-07-23 @ 17:32:37
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: äiskä

oi oi olipa kaunis tyttö vai pitääkö sanoa rouva

2010-07-24 @ 07:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0