Eclipse


Idag har jag å älsklingen varit på bio å sett Eclipse.
Senare än alla andra men det är bättre att gå nu när hysterin har lagt sig lite.
Halvtom biosalong och inte alltför mkt fniss och fjanterier.
Bara det normala :)

Filmen var bra, men ettan är fortfarande bäst.
Men det brukar ju vara så.
Men jag vill fortfarande se de 2 filmer som är kvar...

Snart är det läggdags, jobba imorn igen.
Det var väldigt lugnt och skönt på jobbet idag så det var lättförtjänta pengar.
Men jag var extremt trött å det har jag varit senaste 2 veckorna.
Har fått lite sömnproblem, har svårt att komma till ro när jag ska sova.
Ligger oftast vaken ett bra tag innan sömnen kommer.
Det är väl mkt stress för mig just nu, alla tankar och all oro på en å samma gång.
Sen så har man en sån längtan efter nåt visst så det gör inte saken bättre.
Men man ska ju bara ta en dag i taget och dagen som den kommer men som den eviga planeraren så har jag svårt för det.

Hoppas alla har haft en trevlig lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: Marika och Antti skulle åka bort, jag orkar inte vänta plus att jag skulle få bo hos min kompis så länge (anttis lilla syster) men hon sommarjobbar, så det blir jobbigt.



HAHA ettan suger balle Tanja!

2:an med! eclipse har jag inte sett,men vill dock.

2010-07-26 @ 00:39:56
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hmmm.... tycker nog att eclipse och twilight är lika bra. Båda är bättre än New Moon :)



Älskar twiligt-serien och har en hel blogg om detta!!



Trevlig blogg du har!!

2010-07-26 @ 12:52:49
URL: http://twilighteclipse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0