2 dagar till..


Jag ska jobba 2 dar till, sen är jag ledig i 2 dagar.
I helgen ska vi åka till Motala, jag, älsklingen, syrran å familjen och sen hennes kompis med familj.
Sammanlagt 6 vuxna å 2 barn :)
Det ska bli kul, hoppas bara att vädret blir liiite bättre..
Gör inget om det är mulet, bara det inte regnar.

Ikväll var det ganska så lugnt på jobbet, till en början iaf.
Men sen så började många av patienterna krysta å det började bli dags för förlossning.
Så sista timmen var det bara spring fram och tillbaka.
Imorn jobbar jag också kväll så det känns skönt att få sova lite på morgonen.
Nu ska jag gå å sova, har lyckats varva ner nu, lite grann iaf.
Brukar ha svårt att varva ner när jag har jobbat kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0