Tiden rinner iväg...


Trodde jag hade 8 månader på mig att planera bröllopet och nu helt plötsligt har jag bara halva tiden på mig!
Så 5 juni 2010 är det bröllop! :)
Bokade kyrka idag och om en halvtimme ska jag ringa och boka om prästen.. hoppas de har nån tillgänglig men det borde de ha..
Snart kommer Mandy hit och ska hjälpa mig lite att komma igång med bröllopsplanerna, vi har ju kyrka och lokal klart så då återstår det "bara" tusen småsaker...
Vi ska planera gästlistan mm och snart är det dags att skicka iväg inbjudningarna.
Sen så skulle Angelina hjälpa mig med mycket annat och syrran kommer hon med att finnas där.
Det är så jätte skönt att ha folk runtomkring en som hjälper, annars skulle jag vara helt lost!
Sen gäller det bara att leta efter brudklänning, den måste ju köpas i början på nästa månad så de hinner bli klara med den. Har ju hittat en men måste gå dit igen och testa och se om de har fått in nåt annat, de har ju fått nya i början av året.
Jaja, mkt som ska fixas och jag känner mig småstressad. Men en sak i taget så blir det bra ;)

Snart skulle mamma å mika komma hit för en kopp kaffe så jag slutar här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0