Inte mkt bättre


Det känns inte så jätte mkt bättre idag..
Blir nog sämre dag för dag..
Ju närmare mars vi kommer..
Vet inte hur det kommer att lösa sig sen.

Idag har jag varit duktig ändå.. har gjort en massa småsaker hemma,
sen har jag handlat, bakat frallor och lagat mat..
Så en liten klapp på axeln förtjänar man väl.

Imorn vet jag inte riktigt vad jag ska göra,
Ska inte jobba, mår inte alls bra.
Vi får väl se när dagen väl är här.
Måste iaf hem till syrran och hälsa på, de kommer äntligen hem ikväll!
Vill inte att de flyttar, bara efter en vecka så känns det så enormt tomt här..

Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till Eya <3

Jag vet att det känns tomt, men det blir bra sen när man väl är inne i det. Det blir kul också när ni och vi hälsar på så det kommer gå bra ska du se ;)

2010-01-15 @ 10:26:13
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0