Hoppas!


Skickade precis iväg ett mail till avdelningschefen för AVA (akutvårdsavdelningen) på Usö.
Jag söker dit som timvikarie och semestervikarie.
Nu så hoppas jag bara att jag får komma dit! man vet ju aldrig men jag hoppas!!

Jag kommer att stanna på min avdelning som timvikarie men jag har ingen större lust att stanna där som semestervikarie. Känner mig lite bitter över att de inte kunde ordna något fram till sommaren och sen semestervikariatet.. men de måste spara som alla andra ställen, men till slut kommer de nog att inse att arbetstyngden kommer att vara för stor och sjukskrivningarna kommer nog att öka pga personalbrist.
Men det är bara min spådom, hur det verkligen kommer att bli kan man inte veta :)

Nu ska jag ta och äta lite mat, sen blir det dusch och tidigt i säng. Jag har blivit kroniskt trött :(

Kommentarer
Postat av: Nina

Håller tummarna! :)

2010-01-21 @ 21:47:00
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Mandy

Jo tack det gick bra. Hade gjort det rätt precis som jag trodde :) Läraren var inte så hemsk sen heller. Kram

2010-01-22 @ 15:48:12
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: äiskä

toivottavasti onnistut saamaan sen

2010-01-23 @ 15:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0