Handkirurgen


Visade mitt finger till en läkare på jobbet idag, dvs fingret som jag skadade och fick sy :)
Jag har ju haft problem med det och det vill inte bli bättre.
Hon tyckte att jag skulle ta kontakt med vårdcentralen och be dem titta på dem och försöka få en remiss till handkirurgen.. så imorn har jag en läkartid och så får jag se hur det går...

Annars så har inte hänt så mkt, jobb och annat slit.
Ska försöka orka mig på å börja leta efter jobb snart.. idag, om ett par dar eller nästa vecka.
Allt känns bara så trögt och bläh rent ut sagt.
Men som en nära person sa till mig, "efter regn kommer solsken" ;)

Bara en sak ordnar sig så kanske det startar en vågrörelse så att allt annat ordnar sig
*Hoppas*


Kommentarer
Postat av: Mandy

hehe :) exakt :D

2010-01-19 @ 22:14:10
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0