Håller inte.


Jag håller aldrig vad jag lovar... nästan iaf.
Jag hade 2 nyårslöften men inte har jag lyckats hålla nåt av dem ordentligt.
Men nästa vecka kommer med nya tag.
Jag ska börja leva ett helt annat liv.. nästan iaf..
Men lite nyttigare och hälsosammare och med förhoppningsvis bättre uppdateringar.
Måste komma på nån slags träningsform också som inte kostar för mkt men som är tillräckligt kul för att jag ska orka ha intresset kvar. Vad skulle det kunna vara? ingen aning..

Sen så fick jag dåliga nyheter från jobbet.. jag kommer inte att få förlängt efter februari.. de har inget att erbjuda med alla sparningar de måste göra och eftersom det finns folk som kommer tillbaka från mammaledighet mm.
Så det känns ju lite drygt måste jag säga, börjar smått få lite panik över ekonomin...
Men jag var ganska beredd på det här så jag var inte så förvånad över beskedet men lite bittert känns det ju..

Nu har vi iaf precis ätit middag. Det var våran tur att bjuda över mamma och mika på mat.
Så nu står mamma och diskar, även om jag sa nej...
Snart ska vi dricka lite kaffe.

Kommentarer
Postat av: äiskä ja mika

Kiitos vielä kerran hyvästä ruoasta!!!

2010-01-10 @ 18:07:25
Postat av: Tanja

Äiskä ja mika: Olkaapa hyvät! kiva kun maistui :)

Ja kiitos kukasta!

2010-01-10 @ 18:30:38
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/
Postat av: Nina - Mamma till Eya <3

Ne va tråkigt att du inte fick förlängt. Men du hittar något annat som du förhoppningsvis trivs bättre med! bara att börja söka ;)

2010-01-10 @ 18:48:42
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0